sobota, 3 września 2011

2 tygodnie:)


Turtle Cove Water Park
W czwartek umowilam sie z Christina i pochodzilysmy troche po Wayne, ale bylo zbyt goraco, wiec wrocilysmy do mnie i namowilam ja na Cross Country i Fitness (ale nie jestem pewna czy on bedzie). Zaprosila mnie na wyjscie do aqua parku z jej hostami, wiec piatek spedzilam na opalanku :D Bylo bardzo fajnie, Tina jest bardzo w porzadku, tylko ma troszke denerwujaca mlodsza siostre;p Jej host mama tez jest super sympatyczna ;) Co do samego aqua parku to troche mnie zawiodl- 8$ a maly, dwie kiepskie zjezdzalnie, same dzieci ponizej lat 10ciu z mamami, ale przynajmniej blisko i w ciagu 4h opalilam sie bardziej niz na wakacjach w Hiszpanii;p (no dobra troche przesadzilam, ale naprawde jestem mega opalona!) Wieczorem pojechalam z zenska czescia mojej host family na zakupy, poniewaz potrzebowalam rzeczy do cross country. Dobrze, ze moja hostka jest kuponoholiczka, bo dzieki temu zaoszczedzilam 15$ na butach;) Na kolacje poszlismy do TGI Friday's, gdzie szczegolnie polecam deser oreo mmmmm ;)
Poza tym zdziwilo mnie, ze numery w telewizji podaja jako 1-800-POISON, Tiffany powiedziala, ze chodzi o to zeby latwiej zapamietac numer (poison to 764766).
Tina (niemka)
Aha, czy ktos wie gdzie w amerykanskich telefonach wklada sie karte sim?! sprawdzalam 3 telefony i po prostu ich nie ma i jak pokazalam im swoja to powiedzieli, ze nie wiedza co to!
Dzisiaj mijaja dwa tygodnie odkad tu jestem... Waga ciagle ta sama, angielski: rozumienie znacznie sie poprawilo, mowienie nie bardzo, jestem zadowolona, ze tu jestem mimo ze tesknie za niektorymi ludzmi z polski (ale nie jestem homesick;))
Szkole zaczynam we wtorek, bo w poniedzialek jest swieto i od razu po szkole mam treningi;)
buzi:*

T.G.I Friday's z cala host family;)




Moj stroj do cross country (najbrzydsze buty swiata:D)







... i to co wielu z Was interesowalo ;)

AK:*



2 komentarze:

  1. hehe widać jaka jesteś opalona ;)
    czekamy na notki o szkole.
    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie lodówki wymiata
    czekam na koleje notki

    OdpowiedzUsuń