niedziela, 18 września 2011

coraz lepiej!

Szkola tutaj to hardkor, co nie zmienia faktu, ze moje jedyne oceny tutaj to A;) Jestem wsciekla bo po 2 tyg zmienili mi pe/health na civics (polityka usa), bo potrzebuje tego do HS diploma -.- ale ogolnie poznalam juz tyle ludzi, ze mi wystarczy haha;p lunche ciagle jem w tym samym (doborowym:D) towarzystwie :) Cross country- jestem naprawde dobra! Biegam tyle co najlepsze dziewczyny z druzyny, i hmm no coz chyba we wtorek pierwsze zawody...;)
W sobote bylam z niemka, dziewczyna ze szkoly+ jej chlopakiem i bratem na dinner i lasertag potem, bylo zajebiscie:D najlepszy byl maly chlopczyk, ktory podszedl do mnie na 20 cm i gonil mnie jak uciekalam:D Niestety mialam czas na super szalenstwa do 21!!! (lol) Spoko, ze niemka mogla nawet nocowac u Loren i to bez najmniejszego problemu (u mnie 21 to byl hardkor).
Nastepnego ranka poszlam z Youth Group (jakas grupa koscielna, do ktorej dolaczylam hahahha) sprzedawac ciastka i kawe po mszy <ok> ale co do tej grupy to zajebista opcja- kazdy wymieniec musi przepracowac 10 h spolecznych w ciagu roku i policza mi to + na tych spotkaniach jest zajebiscie [maja bilarda, pilkarzyki, ludzie sa fajni i no dobra, to zachecilo mnie najbardziej xd- maja zajebiste zarcie! :D]). Poza tym bede robic tutaj bierzmowanie, haha:D nie wiem jeszcze jak to bedzie wygladac, bo zaczynam w styczniu, ale i tak <ok> Wczoraj (pt) bylam na urodzinach dziewczyny ze szkoly- na poczatek zamula (zaprosila 200 os a bylo moze ze 30? w tym na poczatku 5;p), ale pozniej bylo naprawde bardzo fajnie! Oczywiscie bezalkoholowo;p  poznalam tez "niegrzecznych amerykanow", ktorzy zapraszli mnie i niemka na lepszy melanz, ale jako grzeczna dziewczynka odmowilam;D i tak na super szalenstwa mialam czas do 11;p weeeeee :D
Dzisiaj CHI mialo spotkanie organizacyjne wszystkich wymiencow z Michigan. Bylo bardzo fajnie, aczkolwiek nie mielismy okazji sie poznac, bo to bylo tylko takie organizacyjne, mam zdjecia, ale sa beznadziejne:D Moze potem uda mi sie ogarnac jakies lepsze;) Buuziole









1F :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz