sobota, 10 września 2011

Pierwszy tydzien w szkole, pierwszy mecz footballu i polski festiwal :)

Na wstepie od razu zaznacze ze bede pisala nie czesciej niz raz w tygodniu (przepraszam moich stalych fanow, haha ;*), poniewaz kompletnie nie mam czasu! 
Trasa mojej wycieczki na polnoc Michigan (dla Ciebie mamusiu:*)
W poniedzialek (Labor Day w USA- dzien wolny) bylismy na polskim festiwalu w centrum Detroit (tylko ze w centrum detroit jest jakies inne miasteczko czy cos;p wiec w sumie nie bylam w Detroit;p). Kupilam sobie koszulke z napisem "polish princess" haha;p ogolnie bylo fajnie bo spotkalam grupe chlopakow? mezczyzn? nie wiem;p ktorzy ida do jakiegos seminarium blabla i byli z Polski! co do samego festiewalu to uwazam, ze to fajne, ze robia tutaj cos takiego. W sumie to byla bardziej parada, moze wstawie potem filmiki ale sa nudne;p Po paradzie poszlismy do polskiej restauracji, wiec wszamalam moja ukochana kielbase:D
Przed polskim festiwalem z przyszlymi ksiezami i grupa host siostr:)
We wtorek  musialam isc do szkoly na 7.10(!!!!!!!!!!) co jest dla mnie kompletnym szalenstwem, ale daje rade! Byly same lekcje organizacyjne i wtedy wszystko rozumialam. Niestety nastepnego dnia na US History&Geography, na ktorej NIC kompletnie nie rozumialam, wiec po prostu siedzialam i udawalam, ze cos pisze;p ale teraz zabieram materialy z lekcji do domu, tlumacze i robie zadanie z lekcji- swietnie! dodatkowa praca domowa!:) Lunch nie wyglada tak jak w filmach, ale daje rade:D W ogole sa 3 lunche- a b i c. Ja mam b czyli w polowie 4 lekcji (najpierw mamy pol 4 lekcji, potem lunch i potem druga polowa 4 lekcji). Zeby kupic sobie jedzenie trzeba zaplacic $3 i dostaje sie wtedy cos do picia, jakis dodatek w stylu salatka czy frytki i cos glownego jak nuggetsy czy pizza.
Kto nie wie co znaczy Cougar- zapraszam do poprzednich notek;)
Szkole zaczynam 7.10 (ale jestem zawsze ok. 6.45, bo jezdze ze swoimi siostrami i niemka, i w sumie nie wiem o co im chodzi z tymi wczesnymi przyjazdami) i koncze o 14. Potem od razu trening cross country- druzyna jest bardzo mila, ale ludzie nie do konca w moim stylu. Daje sobie rade bez problemu, ha! Co do matmy to jest jakas dziwna, bo raz mega latwa, a raz mega trudna. Dostalismy jakies mega wypasione kalkulatory, na ktorych mozna wsyztsko policzyc (jak sie je ogarnia w ogole;p) i jesli go zgubie to jestem $100 w plecy... Co do ksiazek to mam tylko od matmy i niemieckiego (kazdemu szkola wypozycza)- od matmy ma 1000 stron A4, a od niem z 300 ;) <ok> Z szafka nie mam juz problemow. AAA! Uwaga tutaj ludzie chodza w klapkach i skarpetach! Wszyscy! Mlodzi, starzy, wszedzie! Nie wiem czy wspominalam, ale ksiadz prowadzi msze w klapkach <ok>
Zenska czesc Cross country team (brakuje Kayli)
Pierwsze zawody, ale nie bralam w nich udzialu, bo przed nimi
biegalam tylko raz;)
co do ludzi w szkole to troche poznalam, ale ta ilosc mnie nie satysfakcjonuje:D Wkurza mnie to, ze nikt nie wie ze jestem exchange, wiec na poczatku maja mnie za jakiegos uloma, ktory nie umie mowic;p
Wczoraj pojechalam z niemka i dziewczynami ze szkoly (Loren prowadzi jak jakas wariatka!) na mecz footballu, za ktory zaplacilam $5 i gdyby nie to ze mialam towarzystwo to chyba zanudzilabym sie na smierc- ta gra jest tak nudna... Za to marching band jest naprawde super! Moje host siostry sa w nim (chodza tez na zajecia z tancow polskich;)). cheerleaderki (trudne slowo- co Alka?:D) sie nie popisaly, ale ogolnie wieczor na + [w koncu cos sie dzialo;p].
Dzisiaj ide na zakupy z niemka, a pozniej kolacja z dziewczynami ze szkoly. Tak wiec oczekujcie notki za tydzien kochani;**
wiem- genialne zdjecie;D
Zapomnialam dodac, ze przegralismy 56:0 <ok>, ale podobno mam nigdy nie oczekiwac, ze wygramy hahahha:D
Jestem wkurzona bo zapominam w tych notkach o jakis milionach rzeczy!!!

http://www.youtube.com/watch?v=nnSlhWu44Cw&feature=related filmik z wystepu mojej siostr (nie na paradzie). moj host brat tez tam musi chodzic za kare, z boku sa inne filmik i tam bedzie (jest jedynym chlopakiem;p)

http://www.youtube.com/user/yoopergirl001#p/u/1/wQtVXU8cyqk czesc parady

ZBIK ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz