wtorek, 8 listopada 2011

Ups and downs, smiles and frowns...

Moj komputer bedzie naprawiony w ciagu 2-4 tygodni, do tego czasu moje hostka pozwolila mi korzystac z jej:) cale szczescie! Dzisiaj mam dzien wolny z powodu glosowania na burmistrza miasteczka i innych jakis glupot (nawet poszlam zobaczyc jak to wyglada, nic specjalnego [dostaje za to ekstra punkty na civics:)]). Jako "fanka" fitnessu, nie moglam nie odwiedzic prawdziwego amerykanskiego ftness clubu. Razem z niemka poszlysmy na jazzercise. Boze, nigdy wiecej! Bylo tam z 5 kobiet oprocz nas, wszystkie po 50:D Ogolnie trenerka tez nie wygladala jakos super profesjonalnie, ale to pewnie, dlatego ze nie mieszkam w duzym miescie:( Warto tez wspomniec, ze byl to pierwszy raz kiedy probowalam gdzies sama dojsc i co? ZGUBILAM SIE!!! Zamowilam sobie cap&gown na zakonczenie szkoly! Ogolnie najprostsza wersja kosztowala 36$ i musisz to miec zeby dostac swoj high school diploma na koniec. Jak cos to to jest ta szata i czapka:) W piatek odwiedzilysmy z Tina naszego ziomka Andrew:D Zaczelismy ogladac American Pie, ale jakos nikt nie byl w szczegolnym nastroju na to, wiec poszlismy do parku (wariaci po 22!). Wrocilam do domu o 23 i WSZYSCY juz spali...  W sobote hostka niemki zrobila nam sesje w przepieknym parku (fotografia to jej hobby). Rezultaty na koncu notki. Haha najlepsze jest to jak ona nazywa mnie Enia lub AZ (ejzi, hahahahha). Odwiedzilismy tez jakas rodzine hostki niemki i uwaga: oni mieli swinie w domu! Ich 16letnia corka zaprasza swojego chlopaka na noc do siebie i on spi wtedy w pokoju swini!!! TO JEST CHORE! ok teraz wam powiem cos strasznego: zrobilam poduszke na basic clothing i ja ZGUBILAM, ale na szcescie dyrektorka ja znalazla wiec mam ja! Ogolni ostatni piatek byl jakis tragiczny...
Tak sobie ostatnio myslalam, gdy grabilam liscie (lol), ze te wszystkie rzeczy, zasady, ktore nie do konca mi teraz pasuja ksztaltuja moj charakter i w przyszlosci bede miala z tego profity, wiec od tej pory przestaje narzekac!
Anthony... To moj host brat. Ogolnie bardzo go lubie, on mnie chyba tez. Problem w tym, ze moi hosci mysla, ze on ze mna flirtuje! Lecz chyba gdyby rzeczwiscie to robil, to by przy mnie nie pierdzial, he?! Ostatnio tak mnie przestraszyl, ze az sie wywalilam haha:D I jak bylismy na kolacji z grupa jakas tam mojej hostki to non stop mnie zaczepial i generalnie wtedy zrodzilo sie wielkie podejrzenie o romans!
Oni ogolnie sa chorzy na punkcie chlopakow tutaj, wydaje im sie, ze KAZDY na mnie leci, kazda rozmowa to flirt, kazde spotkanie to randka (jestem pewna, ze gdybym nawet chciala sie spotkac sam na sam z jakims chlopakiem, podkreslam GDYBYM, to by mi nie pozwolili o.O)
Moja szkola jest slodka! Dla kazdego freshmana (ucznia 9 kl, czyli 1 kl high schoolu), ktory w 1 okresie tego semestru mial srednia powyzej 3,000 GPA (przypominam ze ja mialam 4,000), dawali ciastko! A oprocz tego listopad to miesiac urodzin i kazdy senior (ja) dostaje ciastko w wyznaczonym dniu (jutro- luty- czyli ja!)
Ceny o ktore mam najwiecej pytan: benzyna $3,5/gallon [1 gallon= 3,79 litra], diesel $4/gal, papierosy 4.5-7$/paczka [marlboro sa najdrozsze, jak ja sie ciesze, ze nie pale!].
Wydaje mi sie, ze najpopularniejszymi artystami tutaj sa: adele [someone like u slysze minimum raz dziennie, mimo ze naprawde staram sie tego unikac!], avril lavigne, maroon 5, no doubt, britney spears. Piosenki z tego tygodnia, ktore najbardziej polubilam [radiowe]: natasha bedingfield- pocketful of sunshine, dev- in the dark.
Ostatnio zostalam skrytykowana za klamstwa wagowe, wiec w tym tygodniu podaje dokladne statystyki (xd):
jak przyjechalam: 107 [48,53 kg]
minimalna: 104 [47,17 kg]
maksymalna:114 [51,71kg]
srednia teraz: 110- 111 [49,9-50,35 kg]
Tak, smiejscie sie! he heeee
Wiem, ze pisze starsznie chaotycznie, z opoznieniami, mozliwe ze sie powtarzam, ale musicie mi wybaczyc:)
Powoli zaczynaja mnie denerwowac ciagle, klotnie rodzinne...
Aha, nie wspomnialam o tym, ze jak rozmawiam po polsku z osoba, ktorej polski nie ejst pierwszym jezykiem to mowie jakbym sama nie umiala mowic po polsku! gorzej niz dzoana krupa nawet:D
To by bylo na tyle, buzi;*

dance dance revolution z host siostra





w greenfield village

dawaj cukierki!








To jeden z przystrojonych domow, bylo ich o wiele wiecej!

moja cudowna dynia, mam nadzieje, ze widac, co przedstawia:D











corka hostki niemki
Moze jak bede miala swojego kompa to powstawiam wiecej:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz