poniedziałek, 13 lutego 2012

Winter season is oveeeeer!

Tak, moze to zabrzmi dziwnie bo mamy dopiero srodek lutego, ale moj "sport" zimowy- kregle dobiegl konca. Byla to jedna z moich najlepszych decyzji w Stanach. Bez kitu uzaleznilam sie od kregli. Hahaha co ja teraz zrobie bez nich?! Moje zycie stracilo sens! Podsumowujac moj najlepszy wynik to 169!:)
Oprocz tego zakonczyl sie sezon footballu, co oznacza SuperBowl! Patriots vs Giants.Wiekszosc osob oglada to ze wzgledu na reklamy, oto "najzabawniejsza":M&M "Sexy and I know it". Oprocz tego polecam obejrzec wystep Madonny, ktory wg mnie byl genialny:Madonna's halftime.
Chcecie uslyszec cos zabawnego? Slyszalam ze w Polsce temperatury w okolicach -20 stopni ostatnio, a w moim super zimnym i snieznym stanie Michigan ciagle nieco powyzej zera i kompletny brak sniegu:)
Ostatni tydzien w szkole byl spirit week! Czyli: poniedzialek- ubierz sie jak twoja ulubiona gwiazda (nie skorzystalam, wybaczcie); wtorek- czerwony dywan (eee nie?:D); sroda- zaloz koszulke z twoim ulubionym zespolem, itp.; czw- kolory rocznika! (9- rozowy, 10-zielony, 11- czerwony, 12 [ja]- czarny, nauczyciele-niebieski); pt- kolory szkoly:niebieski/zolty! W czwartek odbylo sie moje ostatnie w zyciu pep rally. Boze to jest swietne! Nie rozumiem czemu w Polsce nie mamy czegos takiego zamiast nudnych apeli. Konkurs klas w przeciaganiu liny (co najlepsze wygrala 10 klasa, ale pozniej zostala pokonana tradycyjnie przez nauczycieli), obrzucenie ciastem nauczycieli, wystepy czirliderek, step team, ktory wystapil razem z nauczycielami! Haha jeden nauczciel zrobil nawet cat daddy ! Ludzie maja tutaj dystans do siebie;) Oczywiscie jak cominghome to i cominghome dance! Kolejna czadowa szkolna potancowka, na ktora sie wybralam. O tyle o ile homecoming jest lubiany to cominghome wszyscy krytykuja, ale co! Poszlam po American Experience! Pozostawie to oczywiscie bez komentarza, bo chyba kazdy wie jak wygladaja szkolne dyskoteki. Afterek o wiele lepszy;))
Dzisiaj odbyla sie moja 18stka "domowa". Ale o tym oddzielny post:) Jeszcze tylko ten tydzien i ferieee!
Cominghome king


tak ze niby amerykansko









byc gwiazda, gwiazda, ludzi fantazja..:D

na tym zdjeciu mnie nie znajdziecie;)








blokada do drzwi- dzielo z Woods!

nieopisana radosc Justina z mojego prezentu

jv girls

trenerka Diane 


-za to kochalam kregle najbardziej! <3

wrestling champion











urodziny Camerona- stare fotki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz