czwartek, 5 kwietnia 2012

UPS&DOWNS part2

W ostatnim czasie nienawidze ameryki, jak juz to pisalam zycie wymienca to ciagle wzloty i upadki. Na szczescie jutro ostatni dzien szkoly i slynny SPRING BREAK! :)
W niedzielie byla niedziela palmowa, wiec poszlismy do kosciola. Na poczatku mszy wyszlismy na zewnatrz i kazdy dostal kawalek liscia palmy (zamiast takich kupowanych palemek jak u nas), ksiadz nas poswiecil i wrocilismy do srodka na nieclo wydluzona msze. Stety (no bo nie niestety) nie dane bedzie mi spedzic wielkanocy w Michigan, z powodu moich planow na spring break, wiec nie opisze Wam jak to wygladalo, ale z tego co sie orientuje: nie ida ze swieconka, maja wspolny obiad, czesc daje sobie prezenty, a dla dziecie sa poszukiwania czekoladowych jajek i zajaczkow. wow :D
Skonczylismy na Woods nasze plansze do gry w hokeja i byl zorganizowany turniej, nawet udalo mi sie wygrac 1(!!!!!!) runde hoho:D Jeszcze nie wiadomo kto wygral, ale jest zamowiony dla tej osoby puchar, na ktorym zostanie napisane jego imie, rocznik, itp. ale nie moze go zabrac do domu, tylko zostanie w tej klasie do konca swiata :D (moj nauczyciel od woods jest trenerem wrestlingu [tutaj trenerzy druzyn sportowych w liceach, to ludzie ktorym sie za to nie placi, czysty wolontariat, jestem w szoku bo treningi sa zazwyczaj 5x w tygodniu+zawody!).
Dzisiaj w szkole mamy akcje przeciwko pijanym kierowca, w ktorej biore udzial. Co 52 min (co tyle ginie srednio jedna osoba) puszczaja jakies jeki i wycia w radiowezle, wszedzie plakaty, wybrane osoby [w tym ja] zostaja wyrywane w trakcie lekcji przez "smierc" (przebrane osoby w sensie:D), przebieraja sie w czarne ciuchy i dostaja opis prawdziwego wydarzenia i zdjecie osoby ktora zginela i nosza ja na plecach, jako "reprezentacja" tej osoby i NIE MOZEMY GADAC, w ogole! Chodzi o to zeby podkreslic "brak" tych osob. Oczywiscie juz sie kilka razy zapomnialam i sie odezwalam, ech!
Ostatnio zastanawialam sie nad moda amerykanska i postanowilam Wam przedstawic amerykanski outfit (no dobra te rzeczy nie sa noszone w jednym zestawieniu, ale chodzilo o to zeby wybrac te charakterystyczne elementy):

polarek North Face

Torebka Coach


PINK yoga pants
(Victoria's Secret)
UGG's- nie EMU ! wersja na zime


A tutaj wersja letnia, ale noszona tez w zime
ewentualnei wersja meska
(ale nie zapominajmy tez o klapkach+skarpetach!)
koszuleczka hollister,


lub ewentualnie aeropostale


Generalnie jesli chcesz byc postrzegany/a jako zajebista osoba, musisz posiadac wszystkie te elementy.
Ostatnio tez panuje moda na dlugie sukienki, szczegolnie wsrod murzynek.

Uwaga! Pamietacie jak jakis czas temu plakalam z powodu zaginionego 100 dolarowgo kalkulatora, taak bylo to w grudniu i do tej pory nie dostawalam swoich report card z ocenami, poniewaz nie zaplacilam za niego. Ostatnio zdecydowalam sie pojsc to zrobic i co sie okazalo, pani postanowila poszukac czy nie ma moze jakiejs tanszej wersji tego kalkulatora. Nie bylo. Wiec dalam 100$. Pani mi dala moje dwie report card, a pomiedzy nimi... moja kasa! Slodzinka z niej, nieeeeee? <3 mialam nikomu nie mowic, wiec ciiii:P
serra, moja druga ukochana niemka!

Tina i jej drunk driver historyjka

a to moja!

final

Edward (ten co wygral turniej)  vs mr Vasiloff <3 [ktory wygral;p]

DZIEWCZYNY WIECIE CO MAM NA MYSLI?
HAHAHAHHAHAHAHAHAH

moj angielski jest lepszy od tego glupka :P







widzieliscie kiedys cos zabawniejszego?
hahahahhahahahhahahah

steam!

oblesne jacuzzi w Wayne Rec

a oto jak mr Vasiloff oswiadczyl sie
(niestety nie mi :()



Od poczatku notki zmienilam zdanie (zaczelam ja pisac wzoraj)- I LOVE AMERICA!


2 komentarze:

  1. O kurde ale zajee pomysł Marry me ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do stylu ubierania się Amerykanów, to u mnie w Montanie jest identycznie ! Szczególnie te same buty uggs i koszulki z holister ! ;)))

    OdpowiedzUsuń