wtorek, 29 maja 2012

Prom i ostatni dzien w szkole

Prom King- Lucas & Queen- nie znam.

zdjecie z sekcji swini, prawdziwej!
 Nie mam co prawda zadnej klasy biologicznej,
ale nie zaszkodzilo upamietnic tego obiektu:)
W zyciu kazdej amerykanskiej nastolatki, a pewnie i nastolatka przychodzi w koncu ta wazna noc. W czwartek byl moj ostatni dzien w szkole. Tylko trzy pierwsze lekcje- robilismy fotki,a niektorzy pisali ostatnie egzaminy. W polowie 3 lekcji zostalismy oficjalnie zwolnieni i z dzikimi wrzaskami opuscilismy szkole i odcisnac reke na bialym plotnie, ktorego ukonczonego nie mialam okazji zobaczyc. Mialam tylko 4 godziny  na wszystko (jedzenie [najwazniejsze!], odebranie sukienki,kapiel, makijaz, wlosy!). Ogarniala sie u niemki wraz z jej date, ktora byla inna niemka. O 15 pojechalysmy we trzy robic zdjecia, niestety moja misterbna fryzura zostala rozwalona w ciagu 5 minut, i superanckie sztyuczne rzesy zaczely sie odklejac, dlatego przez reszte dnia/wieczoru/nocy wygladalam jak mlot.Ekstra. Nie mam chyba zadnego chociazby znosnego zdj. O 17 spotkalismy sie ze znajomymi w innym parku, gdzie wszystkie osoby ze szkoly robia zdjecia.Nastepnie zasiadlismy w naszej limuzynie (samochod mamy Trevora- mojej date) i pojechalismy tam gdzie byl prom, nawet nie pamietam nazwy tego miejsca haha:D. Co do "transportu" mielismy byc w party bus, ale jak to oczywiscie w moim zyciu bywa musi wydarzyc siejakies nieszczescie i caly "event" zostal odwolany- i to nawet nie z mojej winy. great. Prom rozpoczal sie od rozmow, zdjec w srodku itp. a jedyne na co ja i moja niemiecka reprezentacja czekalysmy to JEEEEEEDZENIE!!! na stole czekaly na nas krakersyi warzywa w stylu marchewy i brokul z ranchem. Niestety nie doczekaly sie one czasu gdy nasi towarzysze stolowi dotarli hahaha:D Potem salateczka i danie glowne, ktorego nawet nie tknelam. a pozniej nastapila typowa szkolna dyskotka i wybory krola i krolowej :D Nie wygral zaden z moich faworytow.  Ogolnie cale wybory wygladaja tak:
 w klasach jest glosowanie, kazdy moze zostac zgloszony (ale potem jest selekcja, trzeba np, uczestniczyc w zajeciach pozaszkolnych, miec odpowiednia srednia), zazwyczaj klasa moze zglosic do 5 kandydatow i 5 kandydatek. Nastepnie sposrod tych wielu osob zostaje wybranych ok. 30 i sposrod nich wybierane jest 5 dziewczyn i 5 chlopakow do tzw. court. Zazwyczaj te wybrane osobystroja sie do szkoly w tygodniu wyborow, niektorzy tez wywieszaja plakaty. Pamietacie Delani? Ta, ktora grala legalna blondynka, dostala sie do court i co najgorsze miala taka sama sukienke jak dziewczyna ktora zostala wybrana na prom queen! oopsii.WHhahahha pamietacie jak pisalam o wypadku tych osob z mojej szkoly? Do yearbooka zostal przeprowadzony konkurs na najladniejsze wlosy, oczy, usmiech itp. Kocham ironie losu! Dziewczyna ktora wygrala na najladniejsze oczy uczestniczyla w tym wypadku i teraz ma jakby tak rozwalone te oczy, w sensie np. jedno jej oko jest przymkniete caly czas. Tak ,wiem, nie wypada sie smiac, ale no jak tak mozna? hahahahha:D Ogolnie musze powiedziec ze prom byl naprawde fajny, glownie dzieki osobom, z ktorymi go spedzilam:) Zdecydowanie nie noc mojego zycia, ale bylo warto:) Po promie nie moglysmy za wiele robic, poniewaz mamy (ja i niemka) ostatnio pewne problemy i mamy no.. szlaban na wychodzenie, jakby haha:D Do ok. 2 siedzialysmy u kolezanki na mini-imprezie, ale i tak bylam padnieta, wiec nie zaluje!;)
Nastepna notka po graduation :)
ZOSTAL MI DOSLOWNIE MIESIAC!
(przepraszam jak zawsze za chaotyczna notke, z pewnie mnostwem bledow)
Ja- druga od prawej, Anna Tkacz: exchange z Howell trzecia od prawej
Tak sie zlozylo ze mialysmy okazje grac przeciwko sobie:)
Pozdrawiam!










To co mi sie bardzo podobalo to darmowa budka do robienia zdjec!

po promie, jedyne zdjecie:D







pod koniec, kiedy juz wszystko bylo messed up!

moje ulubione zdjecie:D 100%ja


w drodze do drugie parku zepsul nam sie samochod i
 utknelysmy w 7/11 (taki sklep)- bardzo elegancckie!

Tak naprawde nie mialam pojecia jak to przypiac
i do akcji wykroczyla host babcia i mama trevora!









moj ukochany Mr Batko od Auto Tech!


English 12B

Moja nauczycielka od ang przygotowala dla nas pozegnalne babeczki

moj trener tenisa, slodki dziadzio <3

pozegnalne sniadanie mistrzow na Auto Tech:)



najlepsiii, English12B- moja ulubiona klasa;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz